Garanciális igény bejelentése

A garanciaidőn belüli meghibásodás esetén a hibás termék garancia igényét az alábbi űrlap segítségével tudja bejelenteni.

Kérjük figyeljen arra, hogy több gyártónak van saját márkaszervize vagy háztól-házig garancia szolgáltatása (pl.: Dell, ASUS, Acer), így ezen termékeket NEM a garancia bejelentő űrlapon keresztül, hanem az adott gyártó szervize / ügyfélszolgálata felé kell jelezni! Ezen gyártók elérhetőségeit itt találja.

A nem általunk összeszerelt konfigurációk esetében csak a meghibásodott alkatrészt áll módunkban átvenni garanciális ügyintézés céljából.

Kérjük, a termékek visszaküldése lehetőség szerint NE postai levélküldeményként történjen!

 

Fontos tudnivaló!
    • Alaplap esetében a hátlapi lemez (I/O shield) is szükséges a ügyintézéshez
    • AMD alaplapoknál a gyári hűtő lefogató keret és csavarjai, Intel alaplapoknál a processzorvédő kupak is szükséges az ügyintézéshez.
    • Merevelemezek esetében csak antisztatikus zacskóban leadott/visszaküldött terméket tudunk befogadni
    • Az adathordozók (merevlemez, pendrive) esetében az eszközön lévő adatokért felelősséget nem vállalunk.
    • A terméken található gyári szám/vonalkód matrica sérülése vagy elvesztése, valamint a termék fizikai sérülése garanciavesztéssel jár.

A garanciális ügyintézésre visszaküldött termék(ek)en a szállítás során a nem megfelelő csomagolás miatt keletkezett fizikai sérülésekért semmilyen felelősséget nem vállalunk, az minden esetben a vásárlót terheli!

Scroll to Top